Liczba postów: 34
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
3
28-03-2014, 23:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2014, 23:11 przez Haptisim Ω.)
Ze znanych gier(kolejność losowa):
1. Daxter
2. Seria God of War
3. GTA: Vice City Stories (w LCS nie grałem, a Chinatown Wars jest jak dla mnie niegrywalne)
4. God Eater Burst
5. Lumines
6. Patapon (super gra rytmiczna )
7. każda część Persony
8. Puzzle Quest
9. 3rd Birthday
10. Valkyrie Profile
Z mniej znanych:
1. Hexyz Force (śliczna ścieżka dźwiękowa i całkiem zgrabna fabuła)
2. Riviera (w pełni udźwiękowiona porównując do wersji na gameboya)
'Dżapońskie importy':
1. Advance Century Episode Portable (gratka dla fanów Gundamów, bądź Code Geas)
2. Heroes Phantasia (Lina Inverse i Giga Smok (Ci co oglądali anime zrozumieją)
Jak na razie tylko mi przyszło do głowy.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
1.Wszystkie wersje gta 2.naruto impact 3.littlt big planet 4 loco roco
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
1
Moja mała lista:
1. Oczywiście rytmiczne- Patapon 2, (jedynka i trójka nie bardzo)
2. GTA: Liberty City Stories
3. LittleBigPlanet- za klimat
4. I oczywiście God of War Chains of Olympus!
Innych nie pamiętam lub nie były warte zapamiętania.
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
2
Według mnie jednymi z lepszych gier na psp są:
-Metal Gear Solid Peace Walker
-Final Fantasy (Wszystkie części)
-Good of War (Też wszystkie)
-Dynasty Warriors
-Naruto (Też wszystkie)
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
W końcu nadszedł czas na mnie według mnie jest wiele dobrych gier w które grałem ale jest kilka ,które uwielbiam:
-Killzone: Liberation
-GTA Liberty City Stories
-Tekken 6 (taki w miare w porzadku)
-Little Big Planet (jedna z najlepszych w jakie miałem możliwość grać)
-Fifa 14 (w podróży psp jest takim moim małym xboxem z tą grą)
Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
Patapony
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
Ach, jak najbardziej:
*LittleBigPlanet
*Patapony
*Secret Agent Clank
*Jak & Daxter: Zaginiona Granica
*GTA VCS, LCS
*Crash of the Titans, Crash Mind Over Mutant
*Need for Speed: Underground Rivals
*Ogólnie gry LEGO, szczególnie Star Wars II i Harry Potter Lata 5-7
*Metal Gear Solid: Peace Walker
*SOCOM 3
*God of War: Duch Sparty
*Gran Turismo
*Naruto: Ultimate Ninja Heroes 3
*Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes
*Dragon Ball: Shin Budokai Z
I jeszcze długo by wymieniać, to raczej takie gry w które grałem, a zapadły mi w pamięć najmilej.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 6
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
1
Ja najbardziej lubię LittleBigPlanet bo można tam bawić się do woli robiąc różne poziomy a także ściągać poziomy robione przez innych .
Z bijatyk moimi faworytami są Tekken Dark Resurection i Soul Calibur Broken Destiny .
Z strzelanek najlepsze są Gta VSC I LCS , fajny jest także COD : Roads to Victory
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
God of War: Duch Sparty - Naprawdę świetna gra. Przyjemny dla ucha soundtrack, fenomenalna, jak na możliwości PSP, grafika i wciągający gameplay.
echochrome - Interesująca gra logiczna.
Loco Roco 2 - SOUNDTRACK
Crysis Core: Final Fantasy VII - Odróżniający się nieco od reszty serii jRPG.
Patapon 2[b/] - Długa i przyjemna zabawa w bębnienie.
[b]Need for Speed Carbon: Own The City - Może i robi się nieco monotonna podczas długich posiedzeń, ale rozłożona na wiele, ale krótkich sesji, daję frajdę. No i posiada całkiem rozbudowany tuning.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Tekken dark resurection, little big planet i ac bloodlines
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
-2
1.Sonic Rivals
2.Sonic Rivals 2
3.Ratchet & Clank Size Matters
4.Secret Agent Clank
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
1
1. Patapony (także część trzecia)
2. Need for Speed: Most Wanted 5-1-0
3. God of War: Duch Sparty
4. Ratchet & Clank Size Matters
5. Daxter (jak dla mnie majstersztyk)
6. Prince of Persia Revelations i Rival Swords
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
1.Patapon 2
2.Monster hunter freedom unite
3.Patapon 3
4.Gta VCS
5.Loco roco 2
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Na PSP jest wiele świetnych i unikalnych tytułów, i gdybym miał wszystko wymieniać to trochę by zeszło, ale wybrałem 6 moich najulubieńszych Kolejność Przypadkowa):
1.Monster Hunter Freedom Unite - spędziłem przy tym tytule około 350 godzin, to już powinna być odpowiednia rekomendacja
2.Alpha Street Fighter 3 Max - port w skali 1:1, co tu mówić - Street Fighter 3 w najczystszej postaci. Albo ko pokochasz, albo znienawidzisz.
3.Pursuit Force: Extreme Justice - Troszkę zapomniany tytuł, a szkoda, bo pościgi policyjne w tej grze są naprawdę emocjonujące
4.Crysis Core: Final Fantasy VII - nie lubię JRPG-ów, ale przy tym tytule bawiłem się znakomicie.
5.Dissidia Final Fantasy - Chyba moja ulubiona bijatyka, Świetny unikatowy system walki opierający się na punktach ataku, i z BARDZO rozwiniętym systemem ekwipunku
6.Metal Gear Solid: Peace Walker - MGS na PSP ? Tak, i to bardzo udany, niezła historia ze świetnym Gameplayem i Rozwijaniem własnej bazy.
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2012
Reputacja:
36
Jeanne d'Arc gniecie wszystko co wyszło tylko na PSP.
Potem Persona 3, ale to w sumie remake z PS2.
Liczba postów: 99
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
28
Bleach Soul Carnival - coś pomiędzy platformówką a hack & slashem w stylu Diablo. Niestety nie wyszło poza Japonią ale jesli znamy mangę i poeksperymentujemy trochę z ustawianiem skili i powerupów to gra się bardzo przyjemnie.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
4
1. God Eater Burst
2. Patapon
3. Crisis Core - Final Fantasy VII
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
PSP to dla mnie konsolka średnia, żeby nie powiedzieć słaba. Mimo to, jakieś TOP5 mogę ułożyć:
1. Final Fantasy Type-0 / Crisis Core FF7
2. Metal Gear Solid Peace Walker
3. Dissidia FF 012
4. Tekken Dark Ressurection
5. Kingdom Hearts Birth by Sleep
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
4
(21-06-2014, 21:56)Tarai napisał(a): PSP to dla mnie konsolka średnia, żeby nie powiedzieć słaba. Mimo to, jakieś TOP5 mogę ułożyć: Czemu uważasz, że to średnia a wręcz słaba konsolka?
Liczba postów: 122
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
4
Ja sam kupiłem tylko dwie gry na PSP (jeszcze niedawno Gangs of London, ale po to, by grać na Vicie), gdy przypadkiem na giełdzie kupiłem pirackiego MGS3 gra mnie tak zajawiła, że tydzień później po przejściu gry kupiłem już oryginalne MGS2 i MGS3 na PS2, oraz Portable Ops i Peace Walker na PSP.
Mimo, że swojego psp nigdy nie mialem to grało się na pożyczonym od kolegi.
Pierwszy God Of War, Brothers in Arms, to też były świetne gry.
No i oczywiście GTA:Vice City Stories.
Za młodziaka w podstawówce namiętnie grało się też w któryś Smackdown vs. Raw, ale tego się wstydzę
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
1
1. Patapon 2
2. Patapon 3
3. Little Big Planet
4. COD Roads to Victory
5. TC Ghost Reacon 2
6. Daxter
7. Fifa 9
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
0
Głównie to wszystkie Final Fantasy, większość Need for Speed-ów, LiitleBigPlanet, FIFA 14, Tekken, Mortal Kombat.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
Ulubione to 2x God of War (Chains of Olympus i Ghost of Sparta), LittleBigPlanet, Grand Theft Auto Liberty City Stories oraz Fifa Street 2 i Soulcalibur: Broken Destiny.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
1. Shaun White Snowboarding - Jedna z tych gier którą można "wymaksować" i którą wymaksowałem. Pewnie zrobię to jeszcze kiedyś.
2. Tekken 6 - Można pograć dłużej, można pograć jedną/dwie rundki jak się gdzieś czeka.
3. MotorStorm: Arctic Edge - Takie nie przeciętne wyścigi. Całkiem grywalne.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
0
Wszelkie taktyczne gry.
1. Jeanne D'arc
2. Tactics Ogre - Let's Cling Us Together
3. Monster Hunter Freedom Unite (nie taktyczna:]), choć łatwo się zaciąć to frajdy co niemiara z polowań.
4. Valkyrie Chronicles 2.
5. Warhammer 40k Squad Command był średni ale i tak dało się grać. Mało jest gier z tego uniwersum więc...
6. Dungeon Siege: Throne of Agony.
Choć nie przepadam za grami akcji czy wyścigowymi to Gran Turismo mi się podobało.
|